Social Media Marketing & PR 2.0 by Extanz.com

Image by Yann Ropars via Flickr

Privind la conturi diferite pe retele sociale ajungi la concluzia ca multi dintre noi folosim foarte putine idei sau cuvinte proprii.

Majoritatea redam sau promovam ideile celorlalti foarte activi si recunoscuti pe Social Media.

Unii vorbesc despre viata personala mai mult decat trebuie, altii vorbesc prea mult despre viata celorlalti.

Si mai sunt cei care vorbesc despre lucruri sau fapte, sau expun idei care influenteaza sau schimba in mod nevazut viata la majoritatea dintre noi. Sunt asa-zisii “vizionari” sau “evanghelisti” (mai sunt denumiti si “guru”) ai evolutiei Social Media. Unii se denumesc ei asa, ceea ce e cu doua taisuri, altii efectiv lucreaza fara sa fie denumiti, doar recunoscuti de ceilalti datorita activitatii lor inovatoare.

Chiar daca nu esti comunicativ, nu esti un maestru in PR, nu stii sa redai prin cuvinte proprii ceea ce te pasioneaza sau sa exprimi personalitatea ta, activitatea ta pe retele sociale diferite o va face pentru tine.

Prin bookmarking-ul pe retelele respective (Digg, Reddit, StumbleUpon, Propeller, Delicious, Mixx etc), prin promovarea (“RT=retweet” pe Twitter, sau “Like” pe Facebook sau Friendfeed, mai nou si Google Buzz, sau altele asemenea) unui articol sau idei apartinand unui prieten, cunoscut sau vizionar, care ti-a placut sau exprima punctul tau de vedere, tu expui in mod nevazut personalitatea ta.

Acestea sunt lucruri nevazute care vorbesc despre personalitatea fiecaruia dintre noi, care redau ceea ce ne place sau ce pasiuni avem, iar in viitor multe retele vor alcatui o personalitate personala tocmai din studiul activitatii noastre.

Reblog this post [with Zemanta]

Despre autor

Mihalcea Razvan Teodor a scris 156 articole pentru noi.

Nascut in Ploiesti, un autodidact din nastere, indragostit de Social Media si Web Design, in cautare mereu de prieteni noi din toata lumea... Descarcă cartea „Inimi Ale Iubirii” - de Otto

Share Button

Comentariile sunt oprite.