SocialMediaV

Image via Wikipedia

Posibilitatea de a castiga bani de pe urma activitatii de socializare online nu se aplica pentru 90% dintre iubitorii Social Media.

Multi au devenit foarte buni si profesionisti in promovarea pe retele sociale, de aceea, inevitabil, vin si castigurile. Bineinteles cel mai mare castig este prin multimea de prieteni si de renumele pe care si l-au format intr-o retea de-a lungul timpului, majoritatea avand vechime indelungata in Social Media.

Datorita necesitatilor si orientarii pe un domeniu anume, a aparut astfel termenul de “niche” (nisa), fiind o necesitate pentru a incadra domeniul de activitate si pasiunile utilizatorilor.

Experienta intr-un anumit domeniu de activitate (Social Media, SEO, blogging, Web Design, freelancing, etc), a adus castiguri in timp, multi transformand pasiunea pentru Social Media intr-un loc de munca. De aceea Social Media a devenit un “boom” in online, si foarte multi adepti dedica zilnic ore intregi pentru promovarea si interactiunea pe retele de socializare.

Marile companii au simtit potentialul pe care il au retelele sociale si au angajat oameni care se ocupa special pentru promovarea si legatura cu posibilii clienti din randul utilizatorilor si iubitorilor Social Media. Foarte putini au reusit sa faca din pasiunea lor nu doar un mod de a castiga bani, dar sa devina si un punct de referinta prin activitatea lor pe retelele de socializare. Probabil, in viitorul nu foarte indepartat, vor aparea companii mari care vor profita de pe urma si experienta liderilor activi, castigata prin activitatea lor indelungata pe retele sociale. Sunt deja cateva agentii sau lideri care ofera servicii de acest gen, chiar si companii de web design, dar sunt inca la inceput. Inca se lupta si se incearca sa se formeze o idee despre complexitatea si beneficiul activitatii pe Social Media. Nu este usor de inteles pentru ca promovarea de acest gen cere mult timp si rabdare pentru a avea si a beneficia de suportul comunitatii online.

In mod cert, in cativa ani, Social Media a devenit o “meserie”, dar una formata prin pasiune, prin iubire, pentru ca nu poate fi invatata. Iubirea semenilor nu poate fi predata, dar poate fi daruita prin trairea si activitatea in randul retelelor de socializare, si nu poate fi tratata ca un lucru sau o meserie.

Reblog this post [with Zemanta]

Despre autor

Mihalcea Razvan Teodor a scris 156 articole pentru noi.

Nascut in Ploiesti, un autodidact din nastere, indragostit de Social Media si Web Design, in cautare mereu de prieteni noi din toata lumea... Descarcă cartea „Inimi Ale Iubirii” - de Otto

Share Button

Comentariile sunt oprite.